Освіта учнів передбачає формування в учнів не лише
предметних, а й певних життєвих компетенцій. Вони - члени нашого суспільства.Учні відповідно до
віку і ступеня навченості повинні бути хоча б елементарно грамотними
споживачами і господарями; мати первинні уявлення про економіку та екологію;
вміти подбати про своє здоров’я, облаштувати своє робоче місце, раціонально та
економно використовувати ресурси. Учні повинні бути знайомими з роботою
приладів з обліку тепла та електроенергії, води, вміти розв’язувати задачі,
пов’язані з витратами та корисною економією. На уроці корисно розв’язати
задачі, пов’язані з грошовими і процентними розрахунками, вибором раціонального
варіанту, а також задачі про економію питної води, електроенергії та формування
ціни на товар,відсоткові розрахунки.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. Маса 100 букових горіхів 200 грам. Вони містять 30% олії. З одного дерева можна зібрати 10 000 горіхів. Скільки олії можна добути з плодів одного дерева?
6. Висяча павутинна нитка, довжиною 7 м має масу 0.07 г . Яка маса павутинки, довжиною відповідно екватору Землі? Радіус Землі 6 400 км.
Комплексні контрольні роботи: математика
Немає коментарів:
Дописати коментар