Про мене






Тема над якою я працюю

 «Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках математики та фізики.»


         Рік народження: 1957
Освіта: вища
Фах: вчитель математики і фізики
Посада: викладач математики і фізики

Педагогічний стаж: 39 років
Рік попередньої атестації:  2018 р.
Кваліфікаційна категорія, педзвання: викладач вищої категорії,           викладач-методист
Адреса досвіду: Грицівське ВПУ-38
Роки вивчення та рік оформлення досвіду: 2008 р.

Актуалізація  досвіду
Забезпечення  належного рівня освіти набуває нині особливої актуальності. При вивченні фізики суттєве значення має  те, що основним показником інтересу до предмету є інтелектуальна активність учнів, чого не вистачає багатьом учням. Сприйняття й усвідомлення предмету фізика є важкодоступним процесом  для значної частини учнів ПТУ. Часто засвоєння абстрактних законів є проблематичним для пари учитель-учень. Але розуміння цих законів є соціально значущим, необхідним для становлення розумово розвинутої особистості. Забезпечення  належного рівня  освіти набуває нині особливої актуальності. Цій меті підпорядковані методи  навчальної діяльності викладача.
 Визначення виду досвіду  Викладач- раціоналізатор використовує інтерактивні технології навчання, рейтингову систему оцінювання, інскриптивний метод, професійну спрямованість викладання.
Провідна педагогічна ідея досвіду: Профтехосвіта  співпадає з базовою підготовкою в школі, доповненою професійно значущим матеріалом, який включає приклади і практичне значення предмета для розвитку нових технологій, галузей господарства. Тому свою задачу вивчення  фізики викладач бачить в тому, щоб не тільки дати майбутнім молодим робітникам обсяг знань, а й підготувати їх до самоосвіти, сформувати в них стійки мотиви навчання і діяльності взагалі.
Опис досвіду: Процес навчання на уроках математики і фізики – це не автоматичне викладання навчального матеріалу в голову учня. Він потребує напруженої розумової роботи дитини, її власної активності, участі в цьому процесі. Пояснення і демонстрація ніколи не дадуть справжніх, стійких знань. Цього можна досягти тільки за допомогою активного та  інтерактивного навчання на уроках математики. З метою обміну досвідом викладач проводить відкриті уроки. Це уроки до тем: «Кут між прямою й площиною.»; «Трансформатори».
 Для того, щоб ліквідувати прогалини в знаннях учнів в своїй роботі застосовує інскриптивний метод навчання. Метод навчання називається інскриптивний (ін-без), якщо вчитель не записує довгих доведень законів чи розв’язування задач, а робить це усно, користуючись тільки малюнками, схемами чи якимись «опорними сигналами». Щоб активізувати учня. збагатити палітру сприйняття викладач використовує опорні плакати, логічні схеми, картки-інструкції, завдання з професійною спрямованістю.
Учні з зацікавленням відносяться до розроблених викладачем завдань з військової справи. Розв’язуючи такі завдання хлопці вже відчувають себе захисниками України.                               
 До кожного уроку викладач підготовляє завдання з професійною спрямованістю. Це часто практичні завдання, що потребує від учнів усвідомлення матеріалу спецдисциплін. Викладач має надію,що на зміну схоластичним підручникам з математики, будуть створені нові підручники для учнів ПТУ з завданнями з конкретних виробничих ситуацій.
Результативність досвіду Порівнюючи результати перевірочних контрольних робіт за курс неповної середньої школи і підсумки I семестру можна сказати,що училище дає другий шанс дитині. Учні викладача приймають активну участь в написанні наукових робіт для МАН, тижнях математики та фізики, конкурсах.  Велике значення для викладача  має позакласна та гурткова робота. Так учасники математичного гуртка разом з викладачем взявши участь в конкурсі “Творчий вчитель –обдарований учень”,здобули диплом за роботу “Математичне програмування”


Поширення досвіду на обласному рівні Викладач приймає активну участь в обласних секційних засіданнях, конференціях. Матеріали досвіду неодноразово відзначались на обласних виставках КМЗ. Викладач неодноразово була нагороджена дипломом I-ступеня за кращі навчально-методичні матеріали та дидактичні засоби навчання, представлені на обласну виставку “Педагогічні ідеї та знахідки”. Було підготовлено декілька посібників рекомендованих для друку  науково-методичною радою НМЦ ПТО ПК у Хмельницькій області. Це навчальний посібник “Завдання з математики з професійною спрямованістю.” Викладач Садовська Г.П. за сумлінну працю, професіоналізм, творчий підхід до викладання неодноразово нагороджена грамотами Хмельницької обласної державної адміністрації Управління освіти ти науки.


Немає коментарів:

Дописати коментар

  Геометрія.Завдання до уроків. Тема уроку Бічна поверхня конуса 1. До витяжної труби діаметром 0, 4 м потрібно зробити ковпак у вигляді кон...